La Biblioteca de l’IVAC disposa d'una xarxa WiFi, gratuïta per a tots els seus usuaris registrats que conten amb el carnet de la Biblioteca.
Aquesta xarxa vol donar servei de suport a les necessitats d'accés a pàgines web, bases de dades en línia i correu electrònic dels usuaris de la biblioteca, facilitant les tasques d'investigació i estudi en matèria d'audiovisual i cinematografia.
Per motius de seguretat, abans d'accedir a la xarxa, es subministrarà un tiquet amb una clau general, un nom d'usuari i una contrasenya temporal.
La durada d'aquest tiquet, així com de la connexió a la xarxa WiFi, serà d'1, 2 o 4 hores, depenent de les necessitats particulars.
Quan un usuari es connecte a la xarxa WiFi, una pantalla prèvia li sol·licitarà la contrasenya general, i tot seguit, el seu nom d'usuari i contrasenya temporal.
Si no disposa del carnet de lector, el pot sol·licitar lliurant una fotografia de carnet i un document acreditatiu de la seua condició (targeta universitària, d'investigador, de doctorant, etc.). En cas d’acomplir aquests requisits, el carnet es tramitarà immediatament i podrà fer ús del mateix i de la WiFi.
Plaça de l'Ajuntament, 17
46002 València
Plaça de l'Ajuntament, 17
46002 València
Tel. 963 539 300
audiovisual_ivc@gva.es