IVC > Arts escéniques > El Museu de Belles Arts de Castelló repassa les grans bandes sonores del cine amb el concert de Soundtrack Trio

17 de juliol de 2024

El Museu de Belles Arts de Castelló repassa les grans bandes sonores del cine amb el concert de Soundtrack Trio

  • El repertori del concert està format per temes de pel·lícules com GildaEl màgic d’Oz o Esmorzar amb diamants
  • El concert, que forma part del cicle ‘Nits al Claustre’, té lloc el dijous 18 de juliol, a les 22:30 hores
  •  

    La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, a través de l’Institut  Valencià, de Cultura (IVC), prosseguix amb la programació estival del cicle ‘Nits al Claustre’ del Museu de Belles Arts de Castelló amb el concert de l’agrupació Soundtrack Trio, que tindrà lloc el dijous 18 de juliol, a les 22:30 hores.

    El repertori del concert, dirigit a tota mena de públic, està format per cançons i composicions que han pertangut a diferents pel·lícules al llarg de la història del cine. No faltaran els temes més reconeguts de produccions cinematogràfiques com Gilda, El màgic d’Oz, Esmorzar amb diamants, Bagdad Café, Retorn al futur o La missió, entre altres.

    Soundtrack Trio, format per la veu de DiaMar i les guitarres de Carlos Murillo i Alberto Palacios, fan este tribut a la música cinematogràfica en el qual comprenen diferents estils com el pop, rock, jazz, soul, en un to amé, divertit i participatiu, que atraparà el públic.

    Les bandes sonores tenen el poder de transmetre emocions a l’espectador i és l’objectiu de la formació Soundtrack Trio en el seu concert Música i cine. Un viatge sonor de pel·lícula.

    El concert forma part del cicle ‘Nits al Claustre’ que oferix durant este estiu sis concerts en el claustre del Museu de Belles Arts de Castelló. Després de l’actuació de Soundtrack Trio, les pròximes cites són amb la formació De Soprano i Arpa (25 de juliol); el grup Ombligo, integrat pels madrilenys Anika i Ángel Cáceres (1 d’agost) i Reina Roja, amb el seu espectacle Un sol cor, amb el qual es tancarà el cicle el 8 d’agost.

    Tots els concerts del cicle són amb entrada lliure fins que es complete l’aforament. Una vegada iniciat l’espectacle no es permet l’accés al recinte.

culturarts generalitat valenciana

© Institut Valencià de Cultura

Plaça de l'Ajuntament, 17
46002 València

Arts escèniques

Teatre Principal
Barques, 15 · 46002 València

Tel. 961 832 560
escena_ivc@gva.es

Nota legal

Area personal

Contacte express





Accepte les condicions i la política de privacitat

Subscripció al newsletter




Provincia*


Selecciona newsletters:

Idioma*


Accepte les condicions i la política de privacitat
Sol·licitem el seu permís per a obtindre dades estadístiques de la seua navegació en esta web, en compliment del Reial Decret Llei 13/2012. Si continua navegant considerem que accepta l'ús de cookies. OK | Més info