IVC > Arts escéniques > Programació > Espai LaGranja > Programació > Entrenaments de contemporani APDCV amb Rafa Perets

del 04 fins al 25 d'octubre de 2024 · València · Espai LaGranja

Entrenaments de contemporani APDCV amb Rafa Perets

  • 4, 11, 18 i 25 d'octubre
  • De 9:30h a 11h
  • Entrenaments gratuïts per a professionals
  • Apunta't AQUÏ
En aquest entrenament jugarem amb propostes d'improvisació des de l'imaginari per a connectar amb les qualitats més ecléctiques del nostre cos. Aprofundirem en un enfocament físic amb codis de floorwork, diagonals amb treball d'espirals, girs fora d'eix i un treball més personal de connectivitat grupal i elements coreogràfics.

Es proposa un enfocament que inicia des de la consciència interna de la pròpia energia i la qualitat personal que cadascuna pot desenvolupar per a traduir-la al moviment i espai conscient. Una trobada per a connectar i connectar-nos, jugar, suar, girar, saltar i vivenciar la dansa des d'un enfocament distint."
culturarts generalitat valenciana

© Institut Valencià de Cultura

Plaça de l'Ajuntament, 17
46002 València

Arts escèniques

Teatre Principal
Barques, 15 · 46002 València

Tel. 961 832 560
escena_ivc@gva.es

Nota legal

Area personal

Contacte express





Accepte les condicions i la política de privacitat

Subscripció al newsletter




Provincia*


Selecciona newsletters:

Idioma*


Accepte les condicions i la política de privacitat
Sol·licitem el seu permís per a obtindre dades estadístiques de la seua navegació en esta web, en compliment del Reial Decret Llei 13/2012. Si continua navegant considerem que accepta l'ús de cookies. OK | Més info