31 de desembre de 2021
Gran èxit de participació en la quarta edició de DocsValència
Fins al 19 de desembre
Online i de manera gratuïta, així s'està celebrant la quarta edició de DocsValència. Espai de No Ficció. Aquest festival amb el millor del documentalisme nacional i internacional va començar el passat 10 de desembre i finalitzarà el pròxim dia 19.
Patrocinat per l'Institut Valencià de Cultura i l'Ajuntament de València que té com a objectiu donar visibilitat i premiar als millors documentals de l'any. Per a això, estructura la seua programació en diferents seccions:
- Panorama: secció dedicada a la filmografia espanyola
- Mirades: secció dedicada a la filmografia de la Comunitat Valenciana
- Global Docs: mostra de documentals internacionals
- DocsFòrum: espai de debat, reflexió i anàlisi que en aquesta quarta edició es vist de gala amb la presència d'Hubert Super, el premiat cineasta austríac nominat a l'Òscar pel seu documental Darwin's Nightmare de 2004.
- DocsLab: laboratori de nous projectes documentals i formació de cineastes valencians i espanyols. Diferents categories per a acollir entre totes elles als més de 250 films inscrits en aquesta convocatòria 2020. Tot un èxit de participació per a aquesta edició de #DocsEnCasa.
Troba tota la programació fins dissabte que ve 19 de desembre a la seua plataforma
www.docsvalencia.com.